دسترسی سریع

اخبار مهم

دیدار هیئت ارزیاب اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای سفر دکتر پیراوی ونک، مدیرکل دفتر نظارت بر صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان ملی استاندارد ایران و دکتر سهیلی، معاون مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، هیئت ارزیاب سازمان ملی استاندارد ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد، به همراه مهندس بهمن رحمتی، مدیرکل و مدیران و کارشناسان اداره کل استاندارد استان جهت تشریح و بررسی اقدامات این اداره کل در اجرای طرح ویژه عیدانه، با  دکتر عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
در این دیدار بهمن رحمتی، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان ارائه داد.
همچنین دکتر پیراوی ونک و دکتر سهیلی، درباره عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه های مختلف و به ویژه اقدامات انجام شده توسط اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح ویژه عیدانه، توضیحاتی را ارائه کردند.
دکتر عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام رضایت کامل از عملکرد اداره کل استاندارد استان، بیان کرد: این طرح یک رویکرد جدیدی است و در میان دستگاه های اجرایی استان برای اولین بار است که به نحو عالی صورت پذیرفته است.
وی ضمن حمایت از اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در استان، از تغییر رویکرد تحول آفرین سازمان ملی استاندارد ایران برای احقاق حقوق مردم و حق الناس استقبال کرد و افزود: استاندارد لازمه ارتقای تمدن هاست و حمایت از آن منجر به ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم می شود.