دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

تاکید مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت قانون عفاف و حجاب در جامعه و محیط های اداری

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلسه کمیته عفاف و حجاب به ریاست بهمن رحمتی مدیرکل و با حضور معاونین،  امام جماعت و بانوان شاغل در اداره کل، در سالن جلسات استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.
در این جلسه بهمن رحمتی بر لزوم رعایت عفاف و حجاب در فضای اداری توسط همکاران، ماموریت و تکالیف اداره کل استاندارد، نظارت مستمر بر وضعیت موجود، برگزاری جلسات حوزه های تخصصی و نمایندگی استاندارد شهرستانها و مراکز تابعه وابلاغ شاخص های عفاف و حجاب اسلامی به کارکنان و مراکز زیرمجموعه تاکید کرد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به موضوع حجاب و عفاف گفت: دشمنان اسلام با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی، توطئه‌های زیادی علیه کشور ما انجام داده و سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها دارند و ما باید هوشیار و آگاه باشیم تا آن‌ها به خواسته خود نرسند.
وی رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را یکی از دستورات مهم دینی در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی و از دغدغه های فرهنگی امروز و از موضوعات حساس در جنگ نرم عنوان کرد که به کرات از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته است.
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین گردان امام جماعت اداره کل استاندارد استان با اشاره به لزوم رعایت فرائض دینی، بر اهمیت موضوع عفاف وحجاب در تمامی جوامع تاکید کرد.
در پایان این مراسم، ضمن اهداء مقنعه و ساق دست به تمامی بانوان شاغل در اداره کل، از بانوان برتر و شایسته حوزه عفاف و حجاب و همچنین نفر برتر مسابقات دارت بانوان، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.