social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/2/6

13:02:2

51

تبیین فرهنگ سازمان ملی استاندارد ایران به بهانه روز ملی ایمنی و حمل و نقل

شورای راهبردی فرهنگی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در راستای ترویج فرهنگ استاندارد با بهره گیری از تمامی روش‌هایی که بتوان از طریق آنها آگاهی جامعه را طی برنامه ریزی‌های مداوم و با کمک ابزارهای و روشهای متفاوتی شامل بسته‌های  فرهنگی و تخصصی، پوستر، عکس نوشته و ... نسبت به لزوم و فواید استاندارد کردن افزایش داد، اقدام به تولید و نشر محتوا متفاوت مورد نیاز جامعه هدف می کند.
لذا به بهانه روز ملی ایمنی و حمل و نقل و در راستای تبیین الزامات پایانه‌های مسافربری و فرودگاهها پوستر ترویجی در راستای افزایش آگاهی عموم برای جامعه هدف تولید و ارسال شد.
در همین خصوص، سید مسلم حسینیان ضمن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل گفت: سازمان ملی استاندارد به عنوان مهمترین نهاد ناظر بر کیفیت  این روز بزرگ را گرامی داشته و تاکید داشتند؛ ایمنی مهمترین عامل تاثیرگذار در حمل و نقل است.
حسینیان افزود: به دلیل اهمیت موضوع ایمنی حمل و نقل هرساله اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت جدی و ویژه‌ای بر پایانه‌های مسافربری و همچنین فرودگاه داشته که در این بازرسی ها بخش‌های مختلف پایانه‌ها نظیر مسیر‌های ورودی پایانه، امکانات پارکینگ، وضعیت نظافت سالن عمومی و سرویس‌های بهداشتی، امکانات پزشکی و امدادی پایانه و وضعیت رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد
.