social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

پنجشنبه1403/1/16

10:24:0

14

بیانیه اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملتِ در حصر و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و مخصوصا اراضی مقدس اشغال‌شده مسلمانان زده است.

امسال در حالی 45 سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم و این رژیم در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی چون امروز نداشته است.
در ادامه این بیانیه آمده است: مجموعه استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید بیعت نموده و اعلام می داریم در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی همه جان بر کف مطیع امر ولایت بوده و برای دفاع از حریم و آزادی قدس شریف آماده جانفشانی هستیم و از ملت و مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت میکنیم و می گوییم بدانید و آگاه باشید که روز پیروزی نزدیک است.