social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

شنبه1403/1/18

13:16:4

11

حضور سرپرست و کارکنان اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست، و کارکنان استاندارد استان  با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
سید مسلم حسینیان، سرپرست این اداره کل بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد صحنه ای زیبا از وحدت و اخوت و انسجام اسلامی بود که در قالب راهپیمایی روز جهانی قدس و تاکید مجدد بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و خشم و انزجار انقلابی و اسلامی از دشمنان اسلام به نمایش در آمد.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پرشور، ضمن اعلام همبستگی و پایبندی بر اصول جمهوری اسلامی، به ندای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفتند و بر لزوم آزادی بیت‌المقدس و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از جنایات صهیونیست‌های اشغالگر تاکید داشتند.
کارکنان اداره‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل غاصب و با حضور انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن شعارهایی، هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.